[SharpMZ] Nefungujici AtomLite+

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Pondělí Leden 2 13:40:43 CET 2017

Kluci kdyz uz zde hovorime o Sam Coupe, tak prikladam i vlastni Bdos co
mi poslal Milca a jeho email.

Ahoj,
     tak jsem po bezuspesnem HW badani zjistil, ze to je nejspis SW
problem. S BDOSem v priloze mi Atom Lite+ od Edwina bez problemu chodi.
Pouzita karta SanDisk. Vyzkousej a napis, jestli to pomohlo. Diskety
jsem na v SAM Coupe zformatovanou CF katu nahraval pomoci programu
SAMDISK pod Windows XP. Pouzil jsem SAMDISK KOPIROVANY.DSK 3:1

3 - cislo zarizeni (ctecky s CF kartou)

1 - cislo recordu, do ktereho zapisuji

cislo CF jsem zjistil tusim pres SAMDISK LIST (bez zaruky)

-------

Takze ted by na jednom miste melo byt vse, co je potreba k rozchozeni.
Jinak pro ostatni, Atom lite je jedna verze propojeni CF karty k
pocitaci Sam coupe. Urcite by melo smysl uvazovat o necem podobnem i na
Sharpovi. Ale ja osobne jsem pro pripojeni Atom (ne Atom-lite) a to
proto, ze druhy typ HW umi pripojit i CD-Rom a HDD a cele mi to pripada
lepsi. Take ostatni musi vedet, ze jak Atom tak Atom-lite vlastni rada
Sharpistu.

Radek