[SharpMZ] Unicard ps2 klávesnice

Michal Medek Michal.Bruntal na seznam.cz
Středa Únor 1 12:33:51 CET 2017

Ahoj,

ten 'slauch' by ale znamenal predelat desku a taky sw do unikarty.
A ta druha varianta by byla docela velky zasah do sw, ale nakonec by stejne
nemel procesor jak poslat data na sbernici, potazmo jeste by musel blokovat
i8255. To uz se fakt bavime o emulaci celeho Sharpa. A na to mame STMZ800.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Michal Hucik - ORDOZ <ordoz na ordoz.com>
Komu: sharpmz na mail.ordoz.com
Datum: 31. 1. 2017 20:05:16
Předmět: Re: [SharpMZ] Unicard ps2 klávesnice

"

Hmmm jsem si prave rikal jak ma Bohous tu kartu v Sharpu vlastne
pripojenou, aby fungovala ta ps/2 klavesnice....

Kazdopadne resenim by bylo bud natahnout slauch od i8255 k unikarte ...
a nebo: vzhledem k pomerne vysokemu vykonu a vybaveni Bohousovy Unikarty
by si mohl Sharp pri bootu natahnout z Unikarty program, ktery si z ni
bude nasavat pouze data pro PSG a zbytek by se odehral v emulaci na
Unikarte! :)))

Michal