[SharpMZ] Koupím MZVGA

Michal Medek Michal.Bruntal na seznam.cz
Středa Únor 1 08:11:16 CET 2017

Ahoj,

jestli chces, tak jednu verzi MZVGA bych tu mel. Je to tedy ta predchozi,
ktera jeste nema moznost nastaveni pomoci .cfg souboru, ale s MZ-800 urcite
jede dobre. Kablik bych nejaky taky mel.
Napis mi na michal. jsem z bruntalu, takze bruntal takove to kulate a
seznam.cz

Od: Michal Porteš <portes na post.cz>
Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Datum: 31. 1. 2017 19:29:55
Předmět: [SharpMZ] Koupím MZVGA

"Dobrý večer, pánové,

v prosinci jsem tady zaznamenal info o výrobě nového MZVGA v3. Tak mě
napadlo, jestli díky tomu někdo z vás teď nemá navíc nějakou starší verzi
tohoto udělátka.

Chtěl bych to jen pro MZ-800, takže funkcionalitu s MZ-1500, X1 atd.
nepotřebuju.

Potřeboval bych to včetně propojení do DIN u Sharpa.

Díky předem za případné nabídky.

Michal Porteš