[SharpMZ] Replika karet pro MZ-2500

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Neděle Duben 9 10:39:45 CEST 2017

Ahoj Milane

To s tim polygonem take bezne pouzivam ale v tomto pripade je to
rychlejsi udelat tak, ze definuji desku jako 4-vrstvou. Pak prejdu na
nastaveni jedne vnitrni vrstvy, treba pres view->diplay layer a vyberu
Change. Pak uz jen zmenim name na GND nebo VCC (jmeno musi souhlasit s
tim co pouziva ve schematu - bezne se pouziva ale toto) a dole vpravo
zaskrtnu Supply layer. A mam vse hotove. Automaticky mi Eagle udela co
potrebuji.

Radek