[SharpMZ] Replika karet pro MZ-2500

Nalimko Nalimko nalimko33 na gmail.com
Neděle Duben 9 09:51:46 CEST 2017

ahoj Radku,
ako si to myslel s nastavením celej vrstvy ako napájania alebo zeme? ako
presne mám pomenovať tú vrstvu?

pre jednostranné alebo obojstranné dosky robím zem tak, že na začiatku
kreslenia dosky si nakreslím polygon s názvom zem a tým pádom nemám
zobrazený žiaden nenaroutovaný spoj v rámci rozliatej zeme
v prĂ­lohe je prĂ­klad pre jednovrstvovĂş dosku a rozliatu zem
milan