[SharpMZ] FROMJAPAN

Martin Lukasek martin.lukasek na artax.cz
Sobota Září 17 12:32:46 CEST 2016

Ty prispevky jsou stary, ty lidi uz tam asi nejsou. Psal jsem nejdriv PM, ale nikdo si je ani neprecetl. Proto jsem je zkousel dohledavat. Jestli mas neco pro MZ-1500, krome Cruiser3, tak to pls. uploadni na VAK.

Cauky

Martin

From: sharpmz-bounces na mail.ordoz.com [mailto:sharpmz-bounces na mail.ordoz.com] On Behalf Of Vaclav Peroutka
Sent: Saturday, September 17, 2016 11:54 AM
To: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Subject: Re: [SharpMZ] FROMJAPAN

Já něco pro mz1500 mám. Ale psal jsem i na tokugawu, ale nikdo neodpověděl.

Vašek

Tak tu aukci vzdavam, uz je 18.600 JPY. Navic vetsinu z tech programu se mi podarilo sehnat. Investigativne jsem dohledaval ruzne lidi z Tokugawa fora a jednoho jsem nasel, odpovedel mi na e-mail a poslal balik softu. Takze jsem to nahral na VAK, ale jeste jsem to nezkousel. Visi to na tom, ze si musim na nejakou masinu s fyzickym floppy nainstalovat WinXP, jinak nevim, jak mam zapsat D88 image. Na USB floppinu mi to nicim z Win10, ani virtualnich WinXP ve VMWare nejde.

Ted jeste nekde sehnat balik softu na MZ-1500.

Cauky

Martin