[SharpMZ] FROMJAPAN

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Sobota Září 17 11:53:59 CEST 2016

Já něco pro mz1500 mám. Ale psal jsem i na tokugawu, ale nikdo neodpověděl.

Vašek

"

Tak tu aukci vzdavam, uz je 18.600 JPY. Navic vetsinu z tech programu se mi
podarilo sehnat. Investigativne jsem dohledaval ruzne lidi z Tokugawa fora a
jednoho jsem nasel, odpovedel mi na e-mail a poslal balik softu. Takze jsem
to nahral na VAK, ale jeste jsem to nezkousel. Visi to na tom, ze si musim
na nejakou masinu s fyzickym floppy nainstalovat WinXP, jinak nevim, jak mam
zapsat D88 image. Na USB floppinu mi to nicim z Win10, ani virtualnich WinXP
ve VMWare nejde.

Ted jeste nekde sehnat balik softu na MZ-1500.

Cauky

Martin