[SharpMZ] MZF, MZT, M12, MZQ a dalsi formaty

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Úterý Říjen 11 20:26:22 CEST 2016

Ja jsem to nahraval tak, ze jsem to nejprve odpiskal prez CMT na QD a az
pak jsem bootoval ... je jedno, jestli tohle udelas na 800, nebo 1500 ...

Zatim to SNAD vypada, ze se v sobotu dostanu na BF - mate uz naplanovany
nejaky cas, kdy tam bude nejvetsi koncentrace Sharpofillu? - HW s sebou
nepotahnu, ale muzu vzit alespon ty QD media co jsem si pro 1500 vyrobil ...

Michal