[SharpMZ] MZF, MZT, M12, MZQ a dalsi formaty

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Úterý Říjen 11 19:09:02 CEST 2016

Martine, napadlo mne nakopĂ­rovat ten BASIC na QD na MZ-800. KdyĹž ho
nespustíš, tak by Sharpu mělo být jedno, jaký datový tok kopíruje...

VaĹĄek

"

Ahoj,

super, dekuji moc, to mne zase trochu posunulo. Pokud Ti tenhle BASIC MZ-5Z
001 funguje, tak je zrada jeste nekde v mem pocitaci. Mne to totiz dela
presne to stejne, co ten muj. Uplne stejne chovani i hlaska. Proto jsem si
psal program na testovani RAM a ta je podle mne OK. Hlasi to Memory Capacity
Error – foto BASICu po nastartovani v priloze. Nespusti se mi ani ty dalsi
dve hry. HUBASIC od Michala Medka se spusti, ale ten je 700. Pritom graficke
rezimy MZ-1500 mi chodi. Zkusim jeste zkontorlovat ROM jeslit nemaji
vypadene nejake bity a jinak mne nic nenapada. Mozna fakt porovnat tu pamet,
jak pise Vasek.

Hezky vecer

Martin