[SharpMZ] MZF, MZT, M12, MZQ a dalsi formaty

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Pondělí Říjen 10 15:14:36 CEST 2016

Martine,

vařím teď v rychlosti z vody, já se tak daleko zatím s MZ1500 nedostal, ale
co když natáhneš basic do paměti a pomocí DUMPu srovnáš to, co je v
emulátoru a co je v reálném Sharpu ?

Taky mne zajímá jak dostat data z PC do Sharpa potažmo na QD, asi přepískat
přes CMT, ale nezkoušel jsem zatím.

Ad hry, mám na QD originál SuperMario Special, pokud nezapomenu, vezmu s
sebou na Bytefest k překopírování. Jiné hry další myslím nemám.

Ahoj Michale a Michale,

dekuji obema za odpovedi, ty mzftools vyzkousim. Pouzival jsem mzf2wav
(Jeroen F. J. Laros) a mzt2wav (N.Higashi), pricemz lepsi zkusenosti jsem
mel s druhym jmenovanym. Ty formaty nejsou vzdycky stejne, treba zrovna
BASIC 5Z001, co mam, je divny. Ma nejakou podivnou cestu ci co v sobe. V
emulatoru mi jede, ale v Sharpovi se sice spusti, ale nenakresli takovou tu
klasickou uvodni hlavicku, nezkousit tahat AUTO RUN, nabehne Ready a v
pameti je zmateny program, NEW pomuze, ale PRINT FREE napise memory error.
Mate nekdo nejaky jiny?

Dal treba Cruiser3, ktery mi jinak funguje, ma v hlavicce nejaka dalsi
cisla. Nebo Star Fighter, ktery mi jede v emulatoru, ale do Sharpa jsem ho
nedostal. Obdobne Snake World. Vse v priloze.

Pokud Vam nekomu ty programy funguji,  hlavne BASIC, muzete mi poslat ty
WAV?

Diky

Martin