[SharpMZ] Trable s BASICy asi nejen v MZ-1500

Martin Lukasek martin.lukasek na artax.cz
Středa Listopad 23 12:17:15 CET 2016

SAVE a LOAD maji pro ASCII parametr ,A na konci prikazu.

Mezi ruznymi BASIC formaty a zarizenimi umi prevadet tusim TRANS, ale nevim, zda si poradi s MZ-800 BASICy, to mam pocit uz bylo trochu mimo.

Martin

From: sharpmz-bounces na mail.ordoz.com [mailto:sharpmz-bounces na mail.ordoz.com] On Behalf Of Michal Medek
Sent: Wednesday, November 23, 2016 11:21 AM
To: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Subject: Re: [SharpMZ] Trable s BASICy asi nejen v MZ-1500

Ahoj,

co vim, tak ruzne verze BASICU pouzivaji pro nektere tokeny (jedno- nebo dvou-bytove reprezentace celeho prikazu) jine klicove slova a tudiz i jinou funci. Tyka se to predevsim nestandardnich/rozsirenych prikazu. Ted uz si to moc nepamatuju, ale resilo se to nejakym SAVE, kdy se BASICovsky soubor ulozil jako cisty text (netokenovane prikazy a cisla v textove podobe) a pak se to opet nahralo jako text a BASIC to prevedl do sve vnitrni podoby sam. Nema nahodou SAVE/LOAD takovy nejaky parametr, jako ulozit v textove podobe?