[SharpMZ] pezik software

Miloš milsa na atlas.sk
Neděle Březen 6 12:05:49 CET 2016

Ahoj,

Celkom som nepochopil, že či potom BASIC spozná Pezika ako 256 kB alebo
64 kB. Predpokladám ale, že BASIC si žiada viac úprav, aby spopznal plnú
veľkosť Pezika a teda bude asi vidieť len 64 kB. Je pravda, že si to
môžem aj sám overiť, ale emulátoru sa teraz nevenujem, preto otázka.

Miloš

Dňa 6. 3. 2016 o 11:58 Radek Suk napísal(a):