[SharpMZ] Myą na Sharpovi - implementácia v emulácii

bohumil.novacek na email.cz bohumil.novacek na email.cz
Neděle Leden 31 00:21:39 CET 2016

ZdravĂ­m kolego,

  střelím od boku (ale né zas tak, mýší jsem to kdysi ovládat zkoušel), není
to tak,
že na portu joy1 (F0h) to očekává joystick, tedy "držím a jedu" a na portu
joy2 (F0h)
to dekóduje jako myš ? Zkoušel jsem HW emulace myši v unikartě klasickou PS/
2
myškou a vím, že jsem přepisoval v těch hrách port F1h na 71h (moje emulace)
a jelo to.

Držím palec
Bohouš

---------- Původní zpráva ----------
Od: Miloš <milsa na atlas.sk>
Komu: Konferencia Sharp MZ-800 <sharpmz na mail.ordoz.com>
Datum: 30. 1. 2016 20:22:44
Předmět: [SharpMZ] Myš na Sharpovi - implementácia v emulácii

"ZdravĂ­m kolegovia!

Trápim sa s emuláciou myši v mojom emulátore. Pri debugovaní mám hodnoty
FBh, F3h, F7h, FFh (ukladané pri čítaní obsahu portu F0h), čo značí
pohyb vľavo. V Passians mi myš poskakuje vľavo a vpravo.

Tiež mám problém s tým, že ak pustím klávesu (emulujem cez Numpad), tak
ak ostane obsah portu na hodnote inej ako FFh, naprĂ­klad, teraz F7h, tak
myš veselo ide ďalej, ale doprava, hoci obsah portu F0h sa vôbec nemení.
Pokiaľ viem, ak sa hodnota portu nemení, myš má stáť.

Napadá ma teda ešte možnosť, že som použil nesprávnu implementáciu myši.
Existuje ich viac?
http://www.scav.cz/download/MZ-800/MZ-800_Navody/Programy/Mouse.txt