[SharpMZ] zdrojovy text romky MZ800

Radek Suk suk na softex.cz
Neděle Leden 31 22:47:41 CET 2016

Kluci nemate nekdo zdrojovy text obsahu rom MZ800? Jedna se mi o
assembler vypis. Treba neco jako je vytistene v
http://www.sharpmz.org/mz-800/download/MZ800_Technical_reference_manual.pdf.
Chci si upravovat romku a tak by se hodil original a originalni navesti.

Proc se ptam? Ted jsem se ve volnem case zajimal o QD. Je potreba udelat
nejaky sw pro zazalohovani obsahu media na neco jineho aby se o to
neprislo. Proste backup program. Na MZ40festu to ma byt jedno z temat co
tam chceme probrat. Kdyz by se vzal puvodni kod a upravil pro rezim
MZ800, tak by to slo pekne pouzit jako program pod CP/M. Nejake
informace co jsem ted zjistil jsem napsal na
http://www.oldcomp.cz/viewtopic.php?f=72&t=2221&p=41129#p41129.