[SharpMZ] Chovani realneho FD radice u disket s "cizim" formatem

zdeneka na seznam.cz zdeneka na seznam.cz
Úterý Leden 26 13:29:28 CET 2016

Pamatuju, že stejné trable byly i s magnetofonovými páskami. Můj skromný tip
ale v tomto případě je, že naše emulátory nejsou tak věrné, jak si to o nich
myslíme :-)

Zdeněk

From: Vaclav Peroutka
Sent: Tuesday, January 26, 2016 1:24 PM
To: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory
Subject: Re: [SharpMZ] Chovani realneho FD radice u disket s "cizim"
formatem

Zdeňku, ono často když to stejnou mechanikou zapíšeš i přečteš, tak to je
OK. Takovou jednu jsem měl doma - co jsem si zapsal, to jsem přečetl. Ale
cizí diskety nic a moje diskety jinde taky nic. Ideální ochrana proti
kradení dat...

Jen taková hloupost, ale když Michale zkusíš zpátky z těch fyzických disket
udělat image, načte ho opět emulátor?

Zdeněk