[SharpMZ] Chovani realneho FD radice u disket s "cizim" formatem

VELESOFT velesoft na seznam.cz
Pondělí Leden 25 15:48:10 CET 2016

Dne 25.01.2016 v 1:39 Radek Suk napsal(a):
> Dalsi dobra myslenka co nema ted ani Sam Coupe a co navrhl Velesoft je
> reset IDE za behu systemu. Takze by slo podle mne udelat i vymenu CF
> ci SD karty za behu pocitace. Nepocitam ze by nekdo mel potrebu
> odpojovat HDD pri behu pocitace.

Ale toto uz podporuje moje upravena verze Atom IDE. Mam tam jumper pro
pripojeni kabliku s externim tlacitkem reset.
Dale na ZX jsem to implmentoval do DIVIDE 57d2 a 57d3.

VELESOFT

---