[SharpMZ] Drobny prispevek ze zahranici

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Neděle Leden 10 21:05:35 CET 2016

Dnes jsem to zkoušel, je to na výchozím pozadí monitoru, teda na modrém.

Protože jsem to do monitoru opisoval po bajtech, snažil jsem se to potom
nějak uložit, ale na QD (unikartoidní) to nešlo, protože se objevila
hláška Write protected. Ani nevim jestli unikarta nepodporuje jen čtení.
Zápis na ramdisk jsem nenašel, asi ho monitor neumí (nikdy jsem to
neznal a co jsem znal jsem zapomněl).
Zápis na kazetu nešel, protože kazetová mechanika nefunguje.

Taková cennost to není, tak jsem se na to vyprdnul, ale nebylo by špatný
mít možnost si obsah vyskytující se v ram si uložit.

J.