[SharpMZ] MZ-800 logo

Martin Lukasek martin.lukasek na artax.cz
Čtvrtek Duben 21 10:30:42 CEST 2016

Ahoj,

sorry za pomalejsi reakce. Posilam, co mam ve vektorech a daval jsem nebo zamyslel dat na trika, co jsem delal plus nejake vizualizace. Nakonec se delali jen trika s logem na prsou a delali se piskova a modra. Ted do akce zadna asi uz nestihnu vyrobit, ale muzeme se tam domluvit, co by kdo chtel. Ono totiz, kazdy ma jiny nazor :-)

Vcera mi neprosel mail s prilohami, tak si je muzete stahnout tady
http://uschovna.artax.cz/DW.aspx?1050+80335959

Krasny den

Martin

From: sharpmz-bounces na mail.ordoz.com [mailto:sharpmz-bounces na mail.ordoz.com] On Behalf Of Michal Hucik - ORDOZ
Sent: Tuesday, April 19, 2016 8:47 AM
To: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Subject: [SharpMZ] MZ-800 logo

Ahoj,

chci se zeptat, zda nahodou nekdo nemate logo MZ-800 v nejakem vektorovem formatu, nebo alespon v bitmape se slusnym rozlisenim...

Napis Sharp lze na Internetu najit bez problemu.

Predevsim lodicku a nejake jine Sharpi loga jsem nasel tady http://akiba-pc.watch.impress.co.jp/img/ah/docs/610/236/html/ksharp4.jpg.html

Ale MZ-800 se asi moc po internetech nepovaluje ... slo by to samozejme vyrobit i z nejakeho MZ-80*, ale nenasel jsem aniprt. Nejlepsi napis mz-800 je na Mirkovem webu - to rozliseni je ovsem na nic http://sharpmz.zdechov.net/?wiki/mz-800