[SharpMZ] MZ-800 logo

Martin Lukasek martin.lukasek na artax.cz
Čtvrtek Duben 21 10:35:30 CEST 2016

Ahoj,

zkusil jsem vcerejsi mail s prilohami poslat dnes bez priloh, ale stejne se mi nejak nechce dorucit :-( Dal jsem Te na kopii i primo, aby Ti do doslo, mrkni prosim na to. Dekuji.

Krasny den

From: sharpmz-bounces na mail.ordoz.com [mailto:sharpmz-bounces na mail.ordoz.com] On Behalf Of Michal Hucik - ORDOZ
Sent: Wednesday, April 20, 2016 6:44 PM
To: sharpmz na mail.ordoz.com
Subject: Re: [SharpMZ] MZ-800 logo

Ahoj,

byl tady nejaky problem se SMTP DOS. Nektere maily dorazily az ted a nektere ze vcerejsiho dopoledne nedorazily vubec - predpokladam, ze mail relay vam alespon poslal info o jejich nedorucitelnosti.

Nekteri jste mi psali o zdroj, ktery jsem pouzil, proto jsem ted do tech podkladu pridal i podadresar ./src se zdrojovyma bitmapama, ktere jsem pouzil pro vektorizaci http://ordoz.com/sharp/gr_podklady/src/

Napis MZ-800 a MZ-700 jsem scanoval na 1200 dpi z manualu, ktere tady pro oba pocitace mam. Ten prvni jsem malinko poeditoval v gimpu. Ten druhy je prozatim v surove podobe. Kdyz tak muzu jeste udelat scan MZ-80B.

Postupoval jsem v podstate podle tohoto navodu http://www.linuxexpres.cz/praxe/jak-jednoduchou-bitmapu-prevest-na-vektory
... Inkccape i gimp jsou volne k dispozici pro Windows i pro Linux.
Vektorizace v Inkscape byla rychla a vcelku presna, takze vysledny vektor jsem si nakonec ani neulozil. Nejvic prace mi dala lodicka, kterou jsem vyriznul z fotky se samolepkama, v gimpu trochu poeditoval a u ni jedine jsem pri vektorizaci pouzil funkci pro vyhlazovani.
V inkscape jsem rozlozil objekty tak jak jsem potreboval a udelal export do PNG, ktery jsem finalne v gimpu udelal transparentni a invertoval cerne cary na bile.

Nejak moc jsem nezkoumal kde a za kolik se daji vyrobit tricka dle vlastniho podkladu. Poslal jsem to do prvni firmy, kterou jsem nasel.
Vcera vecer jsem si poslal objednavku a presto, ze tvrdili, ze to bude trvat 3 dny, tak dnes dopoledne mi prislo info, ze uz to expedujou, tak jsem zvedavy jaky bude vysledek meho prvniho pokusu. Krom toho obrazku vpredu jsem si udelal jeste na zada velky screenshot ze sveho emulatoru... :) I s postovnym mne to ovsem vyslo cca na 620,- Kc, coz pravda asi nebude nejlevnejsi triko jake se da sehnat, nicmene cenu u mne zvysuje i to mnozstvi "X" za kterymi se nekde v dalce krci jedno skromne "L" :)