[SharpMZ] externi VRAM

zdeneka na seznam.cz zdeneka na seznam.cz
Úterý Září 29 07:25:37 CEST 2015

Mám pocit, že mi fungovaly i paměti 4464, které jsem kdysi vytahal ze starých EGA karet. Ale ty asi už budou podobně nedostatkovým zbožím...

Zdeněk

From: Michal Hucik - ORDOZ
Sent: Sunday, September 27, 2015 1:49 AM
To: sharpmz na mail.ordoz.com
Subject: Re: [SharpMZ] externi VRAM

jj, chlapik z Danska uz mi dnes vecer plakal do mailu, ze se na tom GME eshopu ani nestihnul zaregistrovat a najednou frnk! vsechny zelvy byly pryc! :)

Zrejme jsme tedy temi dvemi Sharpisty byli Martin a ja :) Nicmene dival jsem se na ebay a cosi se tam jeste sehnat da.
Nevim zda ma smysl az tak bazirovat na tom, zda se jedna o originalni typy - mel bych mozna trochu obavu, aby pameti vyrobene ve starsi technologii nebyly treba nachylnejsi k vyssi poruchovosti / zapometlivosti...

Vasek mi jeste psal, ze by se snad mohly dat vydrancovat i z nejakych starych PC XT zakladovek.

Michal