[SharpMZ] externi VRAM

Radek Suk suk na softex.cz
Neděle Září 27 06:26:00 CEST 2015

Michale Martin tu urcite nebyl. Tomu jsem vcera volal a nekoupil to a
ani neplanoval nakup pameti, uz ma nasysleno. Takze to byl nekdo jiny.
Presne kdyz jsem dokoncil hovor s nim tak nekdo koupil tech 20 kusu.

Myslim ze kdyz originalni vyrobek neni prilis predrazeny ma smysl si
udelat radost a koupit si original.

Michale jestli budes zjistovat proc ti blbne to zobrazovani tak urcite
napis vysledek. Docela by mne zajimalo zda to delala pamet v patici nebo
zapajena a zda vymena to vyresila. Otazka je zda i u nas nebude potreba
zacit uvazovat o vymene elektrolytickych kondenzatoru.
Treba to zapominani je proto, ze uz nejsou funkcni na 100% blokovaci
kondenzatory u video ram. Kazda pamet muze odebirat az 180 mA.

Radek