[SharpMZ] U zas dal staronov emultor MZ-800

bohumil.novacek na email.cz bohumil.novacek na email.cz
Steda Leden 7 15:11:01 CET 2015

Právě, že mě to až zaskočilo, jak to bylo jednoduché :) Začal jsem v pátek a
asi po hodině
jsem pařil GALAO zatím bez zvuku, klávesnice a grafika šla vyměnit kus za
kus, trošku
horší pak bylo dodělat audio a nejtěžší bylo přiohnout fatfs, aby nesahala
na sektory
na SD kartě, ale poslušně přes souborový systém. Tak to bylo asi tak na den.

Když už to běhalo, tak jsem pustil zexall.com, který normálně běží přes 4
hodiny a zjistil
po pěti minutách, že mám chyby v implementaci bitu 3 a 5 registru F, takže
úplně nejvíc
času zabralo opravování těhle chyb, když už to pouštím do světa, ať to je
čisté. To se mi
teď hodí, protože to opravené přeložím zpět do hardwarového STMZ800.

Opakováním kláves na CP/M dělá sama CP/M, v emulátoru přepnutém na steroidy
by to
chtělo vypnout nebo hodně prodloužit opakování kláves při dlouhém stisku, ví
někdo jak ?

Bohouš