[SharpMZ] Už zas další staronový emulátor MZ-800

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Středa Leden 7 09:12:09 CET 2015

> Příjemnou zábavu
> Bohouš

Hmmm ... !!! :) Kdyz jsem videl tech 9000%, tak jsem se teda moc
nezabavil :)

Kazdopadne je to super pocin a minimalne pro mne take motivace k tomu
zkusit neco vylepsit. Je otazka, kolik procent vykonu ztracim tim, ze se
snazim byt ve sve emulaci pokud mozno co nejpresnejsi. Mozna bych mel na
necem polevit.

Je jen velika skoda, ze tu takhle rychle neroste novy, ci konkurencni
software take pro samotneho Sharpa.

Ja momentalne pracuji na debuggeru. Rad bych implementoval take podporu
debug souboru z sdcc a alespon vzdalene se priblizil tomu, co umi gdb.