[SharpMZ] MCE

Roman Dolejsi rdolejsi na gmail.com
Pondělí Prosinec 28 10:56:56 CET 2015

Ahoj Michale,

  dělám určitě test existence CP/M, nicméně si již nepamatuji jak. Kdybych
ho nedělal, hodně programů by v MCE při zapnuté emulaci disku nefungovalo -
např. hry převedené mým ZX2MZ velmi aktivně využívají RST odskoky na
emulaci instrukcí - a ty by se beznadějně zasekly.

  Zkusím najít ty zdrojáky a dám je k dispozici.. Pak budeme moudřejší ;-)
Kdybych to designoval teď, asi bych udělal detekci nějakého obsahu v paměti
v momentu, kdy je PC registr na správném BDOS odskoku a podporoval několik
CP/M variant. Uvidíme, jak jsem to realizoval před těmi 10 lety ;-)

ZatĂ­m,
Roman