[SharpMZ] MCE

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pondělí Prosinec 28 09:44:15 CET 2015

Ahoj Romane,

premyslel jsem nad tim a zajimalo by mne, zda delas nejaky test podle
ktereho rozeznas, ze je prave aktivni cp/m, nebo zda proste natvrdo
prevezmes vstup na adresu BDOSu ze skokove instrukce a pak zacnes jednat.
Napadlo mne nekolik moznych testu, ale vsechny mi prijdou celkem
zpomalujici a asi nikdy na 100% zarucitelne.

Michal