[SharpMZ] Casovac blikani kurzoru v MZ-800

Radek Suk suk na softex.cz
Pondělí Červen 23 14:40:25 CEST 2014

Ahoj Michale

Ja jsem nezkousel tvuj program ale dle
http://freespace.virgin.net/matt.waite/resource/handy/pinouts/555/
vychazi low 326ms, high 336ms a perioda 662ms. Na 100% to nebude presne
1s. Kazdy z nas to budeme mit trosku jine hodnoty podle tridy presnosti
soucastek a i teplota na to bude mit vliv. Hodnoty pro vypocet jsem vzal
z http://www.sharpmz.org/mz-800/download/sm800.pdf.

Radek