[SharpMZ] Casovac blikani kurzoru v MZ-800

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pondělí Červen 23 14:25:13 CEST 2014

Ahoj,

se Zdenkem jsme minuly tyden odhalili drobnou chybku v emulatoru
(nefunguje resetovani casovace kurzoru) a pri te prilezitosti jsme se
pokusili zrevidovat frequenci tohoto casovace.

Zdenek tvrdi, ze na svem Sharpu nameril periodu presne 1000 ms. Moje
namerene hodnoty jsou skoro o polovinu kratsi. Proto jsem napsal
jednoduchy programek, ktery provede 10 po sobe jdoucich mereni casovace
kurzoru, ktera vypise na obrazovku a nasledne z toho udela aritmeticky
prumer.

Zkuste prosim spustit tento programek na svych Sharpech a dejte mi vedet
jake hodnoty jste namerili.

Ja u sebe namerim vzdy v prumeru low: 338 ms, high: 350 ms, perioda 689 ms.