[SharpMZ] Upraveny FDC Horava - BUG

Hynek Sladky econf na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 10 06:15:41 CEST 2014

Nemuze byt treba taky problem v pouziti nespravneho headeru? SMT32F1xx
ma jine definice nez STM32F4xx. CRL a CRH (offest 0 a 4) maji jinou
strukturu nez porty MODER a OTYPER (take offset 0 a 4), ktere jsou u
STM32F4. Pokud se zapisuje do CRH, tak se vlastne zapisuje do OTYPER,
ale zapisuji se tam nesmyslna data... MODER (ktery ridi prepinani
input/output) se nemeni... takze muze byt problem tam...
Urcite bych doporucil pouzit spravne definice registru (i kdyz to mozna
bude trochu prace to upravit, aby to spravne chodilo...)

Hynek Sladky