[SharpMZ] Upraveny FDC Horava - BUG

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Středa Červenec 9 18:22:48 CEST 2014

Aha, to mas pravdu. Nejsem si sice uplne jisty, zda se vubec v preruseni
saha na GPIOB, ale beze sporu tohle by tam asi melo byt osetreno.
Tyhle zakladni funkce jsem napsal davno pred tim, nez vubec ve firmware
Unikarty vznikla nejaka potreba obsluhy preruseni - tu jsem tam doplnil
az s modulem SIO a s ethernetem. Tehdy mne ani nenapadlo, ze by vubec
mohl byt duvod takove veci hlidat :(

Kazdopadne ten problem s Horavou je asi stale jeste vevyresen, ale ted
se mi jako na potvoru nedari tu chybu znova zopakovat.

DOTAZ: je normalni, ze se v klidu ten WD2797 v radici zahriva tak, ze po
cca 3 hodinach uz je na nem neprijemne nechat polozeny prst?

ad to CRH: netusim jak se to dela u F4xx. Puvodni Unikarta je postavena
na STM32F1xx a jedna se o port configuration register, kterym se
nastavuje horni polovina portu (pro tu dolni je tady registr CRL). Kazdy
pin je konfigurovan dvou bitovou hodnotou mode a dvou bitovou hodnotou cnf.

Michal