[SharpMZ] RAM disk v emulátore

Miloš milsa na atlas.sk
Neděle Leden 12 09:42:10 CET 2014

Ďakujem, pozriem si to. V BASICu neinicializujem. Je tam hneď po jeho
nahratí. Dám len DIR RAM a vidím ho.

Ozaj a keď spomínaš QD, vždy som narážal na príkazy monitora pre QD, ale
teraz to neviem nájsť, viem, že to bolo aj niekde na SCAVe. A BASIC
5Z-009 má aj nejaké príkazy pre QD navyše alebo je lepšie používať
1Z-016, ktorý QD pozná tiež?

Miloš