[SharpMZ] DPS

Michal Medek Michal.Bruntal na seznam.cz
Nedle Leden 5 16:48:01 CET 2014

Ahoj,
já jsem to nechtěl ani moc komplikovat, prostě přidat jednu 93 a větší
EPROMku(FLASHku).
Jenže pak mi připadlo, že tady mám doma v provozu jednu sestavu, kde je
ROMdisk, RAMdisk, QuickDisk, RS232 a FloppyDisk. To je vše v pohodě, všechny
desky jsou úzké, jen ten ROM a RAM disk je široký. Takže by to chtělo:
1) nějaký domeček - jedna pozice široká, ostatní úzké
2) nějak spojit ROM a RAM disk.
Zatím jsem to vyřešil tak, že ROMdisk mám udělaný tak, aby se dal oříznout
na úzký rozměr. Tím by se zasunul do úzkého slotu a RAMdisk do širokého.
Nebo právě to spojení obou disků do jednoho. Jeden by byl klasický RAMdisk a
druhý pouze SROM disk, ale s kapacitou >> 64kB
Jinak ten ROMdisk by šlo realizovat jen dvěma tuším 4020, které by
naadresovaly celou FLASHku, protože stačí jen reset a inkrement čítače. Pro
RAMdisk by se použily ty 193.
Jo, ještě mě napadlo řešení se sériovou FLASHkou, ale to už by bylo něco
jiného. Musela by být další logika na její ovládání - momentálně zamítnuto.
To řešení (ala bastl) teď funguje k plné spokojenosti, jen je to velice
chatrné a nesmí se s tím moc manipulovat.

Mikeš