[SharpMZ] DPS - Moderatorsky brept :)

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pátek Leden 3 20:25:30 CET 2014

Ahoj Radku,

predem chci rict, ze mne osobne tebou avizovane informace zajimaji a
take bych si je rad precetl :)

Bylo by vsak super, kdyby jsi treba z te vasi diskuze udelal nejaky
archiv, nebo jen vycuc a ten treba poslal jednorazove do konfery, nebo
umistil nekam na web a sem poslal odkaz z kratkym popisem.

Na nektere typy informaci by se spise hodil nejaky system typu wiki -
tim myslim treba zrovna info o tom, kde je prave ted nejvyhodnejsi
vyrabet jaky typ PCB a jake s tim ma kdo zkusenosti. Nebo treba aktualni
verze layoutu Sharp konektoru, atp.
Myslim, ze by se tam tento typ informaci lepe vyhledaval, ale i udrzoval
aktualni.
Pripadne muzeme zkusit vymyslet nejake subdiskuze.

BTW: v konferenci SharpMZ je nyni uz 53 uzivatelu.

Michal