[SharpMZ] vyuziti dvou obrazoveho rezimu

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Úterý Srpen 12 09:33:10 CEST 2014

Kdyz uz jsem se Velesoftovi rozepsal a nastinil jsem neco malo o tech
MZ-800 video rezimech, tak mne napadlo, zda vubec nekdo nekdy vyuzil tu
moznost pripravit si screen do obrazu A a nasledne nejaky dalsi do
obrazu B a pak mezi se mezi nimi prepinal. Znate nejaky takovy program,
ci zkouseli jste neco takoveho vy?

Navzdory puvodnimu zameru konstrukteru Sharpa se obavam, ze jediny, kdo
v techto rezimech tuto cast pameti (mozna) kdy pouzil byly nejake
kopirovaci programy, ktere si tam ukladaly neobrazova data.