[SharpMZ] Sharp MZ800 - seznameni

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Úterý Srpen 12 09:18:05 CEST 2014

Ahoj,

odkazy na SM a www.scav.cz jsem tam chtel vrazit hned na zacatku, ale
nejak mi pri rozpominani na to jak je rozdelena pamet vypadly :)

Prijde mi vsak, ze pro nezasvedceneho jsou ty informace v SM a na
www.scav.cz podany az prilis kondeznovanou formou, ktera je idealni
hlavne pripade, ze si chces neco ozivit, ale ne, kdyz chces pochopit jak
to uvnitr funguje ...

Toz Velesofte (ci kdokoliv dalsi): pokud te zajima neco dalsiho o MZ800,
tak se ptej :)

Michal