[SharpMZ] Sharp MZ800 - seznameni

Martin Frohlich Martin.Frohlich na seznam.cz
Úterý Srpen 12 01:53:08 CEST 2014

Ahoj,

Snad jen než nám tu Michal přepíše polovinu servisní dokumentace tak se dá
dost vyčíst na stránkách Brněnského Sharp klubu: http://www.scav.cz/sharp_mz
-800/vse_o_MZ-800/vse_o_MZ-800-5_Grafika.htm

A také v souboru MZ0A.txt který je v tomto archivu: http://www.scav.cz/
upload/Komentovany_vypis_ROM.zip

A nedocenitelnou studnicí informací o Sharpu je Servisní dokumentace:
http://www.scav.cz/upload/MZ800_Technical_reference_manual.pdf

Podle mého názoru má Sharp co se týká přístupu k VRAM a pochopení práce s
grafikou jednu z nejsložitějších na 8bit počítačích. Konkurovat mu snad může
jen Atari s Display Listem.