[SharpMZ] konfera

Michal Hučík - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pondělí Leden 18 14:47:20 CET 2021

Osobne mi bylo take vzdy  mnohem prijemnejsi pouzivat maillist, ale
myslim si, ze dosavadni provoz v maillistu je naprosto vypovidajici o
tom, ze tato komunikacni platforma je v podstate mrtva. Staci se podivat
do archivu zprav za posledni roky. Myslim, ze konec konference (nejen
teto) uz vlastne davno probehl. Pravda sam na oldcom moc casto nechodim,
ale jsem presvedceny, ze tam k ruznym Sharpim tematum probiha mnohem
zivejsi komunikace, nez tady.

Narocnost je zhruba takova, ze napr. jen za minuly tyden prislo do vsech
maillistu nekolik tisic falesnych prihlaseni, coz nasledne vede k ruznym
dalsim problemum s mailserverem, ktere v protivaze toho, jak jsou tyto
maillisty vyuzivany asi nestoji za to resit.

Michal