[SharpMZ] A to snad ne

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Čtvrtek Leden 9 11:15:34 CET 2020

Aha, no pravda. Až uvnitř píšou, že se to dá ovládat i joystickem, díky.

Vašek

"Ano, je to tak, já jsem měl u sebe na disku soubory už přejmenované, tak
jsem se nepřesně vyjádřil, že jsou prohozená hesla. Každopádně by mělo vždy
platit heslo, co je v hlavičce MZF souboru.

Hraje se šipkami a mačkáním Enteru na zvýrazněných slovech. Tedy něco jako
klikací textovka v hypertextu, akorát bez myši. Moc pohodlné to není. Občas
je zrada v tom, že klikatelné slovo zvýrazněné není, viz třeba ta úvodní
obrazovka druhého dílu, kde se musí kliknout na "další zábavy".

Michal

---------- Původní e-mail ----------
Od: Vaclav Peroutka <vaclavpe na seznam.cz>
Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Datum: 9. 1. 2020 10:21:14
Předmět: Re: [SharpMZ] A to snad ne
"Ahoj,

tak jsem to teď prubnul - na SCAVu i na Zdechově jsou ty soubory špatně
pojmenované. atosnad2.mzf je první část a naopak. Takže spíše bych
přejmenoval ty soubory, než otáčel hesla.

Nicméně, zkusil jsem oba dva nahrát do emulátoru, obrázky přiloženy, zelený
kurzor bliká a dál nevím, co s tím, náhodné klapání na klávesnici nepomohlo.

Vašek

"Ahoj, oba díly jsou ještě ke stažení tady:

https://sharpmz.zdechov.net/?catalog/release/atosnad1
(https://sharpmz.zdechov.net/?catalog/release/atosnad1)

https://sharpmz.zdechov.net/?catalog/release/atosnad2
(https://sharpmz.zdechov.net/?catalog/release/atosnad2)

porovávnal jsem soubory, nejsou úplně stejné jako na scavu, tak vyzkoušej.

První díl je také na téhle disketě jako soubor .COM a zdá se, že funkční:

http://www.mz-800.scav.cz/upload/Hry-HDS03.dsk

Michal

---------- Původní e-mail ----------