[SharpMZ] Plastovy kryt pred QD na miste CMT

zdeneka na seznam.cz zdeneka na seznam.cz
Čtvrtek Leden 9 08:39:55 CET 2020

Ahoj,

říkal jsem si, jestli jen já mám každé ráno takové dejavu, že mi přistane v
poště vždy ten samý mail. Krátce jsem podezíral i Michala, jestli se u něj
něco nezacyklilo :-)

Zdeněk

From: Vaclav Peroutka
Sent: Thursday, January 9, 2020 8:34 AM
To: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory
Subject: Re: [SharpMZ] Plastovy kryt pred QD na miste CMT

Ahoj,
nikdo neodpovídá, takže zřejmě neválí. Možná by to někdo mohl zkusit
vytisknout na 3D tiskárně.

Vašek

Ahoj vsem,
nevali se nekomu z vas doma zbytny plastovy kryt, ktery se umistoval pred
QuickDisk mechaniku, pokud byla zabudovana v MZ800 na miste CMT (obrazek)?
Tusim, ze se dodaval primo s QD jednotkou; ja ji mam bohuzel z druhe ruky,
takze bez krytu.
Predem dekuju a zdravim,
Michal M.