[SharpMZ] Mesto robotov

Miloš milsa na atlas.sk
Sobota Leden 4 22:26:01 CET 2020

Ahoj,

neviem, ešte prerábame nový dom, nie sme teda presťahovaní a Sharp leží
v garáži a čaká... Počítam, že okolo Veľkej Noci ho konečne spustím. To
už chceme bývať v novom a bude ho kde umiestniť.

Zistil som ale toto:

Ak je inicializovaná celá RAM tak ako v prílohe ja.png, tak naskočí na
prvýkrát, ak je inicializovaná ako v Michalovom emulátore, tak naskočí
na druhýkrát. Overil som v mojom emulátore. Nepýtaj sa ma prečo,
netuším. O to viac ma zaujíma reálny stroj, keďže tam je vraj
(ne)inicializovaná RAM takto bežne.

Aj preto zrejme spomalený Mikešov(?) emulátor bežal správne, lebo to už
bolo asi resetnuté pred spomalením.

Náš prvý Sharp, ktorý sme mali, keď som bol ešte decko, tak mal
inicializovanú RAM takto. Síce sa tomu Sharpisti čudujú, nakoľko je to
vraj zvláštne, ale bolo to tak.

Miloš

Dňa 4. 1. 2020 o 21:44 Vaclav Peroutka napísal(a):