[SharpMZ] Bytefest2019

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Pátek Říjen 11 15:18:59 CEST 2019

Ahoj,
tak já nakonec nejedu.

Tos Radku koupil ty MZ-8306 a MZ8503 ? Ty už by měly být PC-AT kompatibilní.
Já pořád sháním nějaký SW na MZ-6550. A ten není.

Vašek

"Kluci kdo budete na Bytefestu pristi vikend? Ja planuji tam prijet v
sobotu odpoledne tak okolo 14:30 a budu tam asi dve hodiny. Zatim vim ze
tam bude Martin Lukasek. Mozna i Petr Zydek.

Ted jsem koupil za rozumny peniz (bez postovneho skoro zadarmo) par
pocitacu z poslednich typu ze serie MZ. Snad nektery bude i fungovat.
Jeste musi projit "Vysušení, vylovení, odbahnění.", jsou docela spinave
a doufam ze nejsou z prefektury fukushima. Jeden bych asi mohl prinest
na akci.