[SharpMZ] SharpMZ emul navrh

Wankes na seznam.cz Wankes na seznam.cz
Sobota Listopad 16 11:04:51 CET 2019

Vím že je to trochu sf, ale pokud bude nová verze emulátoru, potom by bylo
úžasné mít na win něco takového.
http://www.ajordison.co.uk/screenshots.html

---------- Původní zpráva ----------
Od: sharpmz-request na mail.ordoz.com
Datum: 15. 11. 2019 v 12:04:09
Předmět: SharpMZ Digest, Vol 66, Issue 4

Příspěvky do konference SharpMZ zasílejte na adresu:
sharpmz na mail.ordoz.com

Pro přihlášení nebo odhlášení použijte WWW rozhraní na adrese"
nebo použijte elektronickou poštu, zašlete slovo help v těle dopisu na
adresu
sharpmz-request na mail.ordoz.com

Správce konference můžete nalézt na adrese
sharpmz-owner na mail.ordoz.com

Když budete odpovídat na příspěvek, změňte, prosím, Subject: na něco
rozumnějšího než je: "Re: Contents of SharpMZ digest..."

Dnešní menu:

1. Re: MZ800 Emulátor na linuxe - chyba obrazu (Michal Hučík - ORDOZ)

Message: 1