[SharpMZ] QD radic

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Pondělí Srpen 12 20:08:01 CEST 2019

Ahoj Michale

To RTS dela /RESET citacu pro cteni a mechaniky. Ma to delat to, ze pri
log0 mechanika nechava hlavicku na zacatku media a az potom co se to da
do log1 se zacne hlavicka pohybovat.

RXCA je opravdu signal hodin pro prijem znaku. Mel by jsi tam videt
frekvenci 101,562 kHz. Prijem funguje tak, ze RAW signal z mechaniky se
synchronizuje do casove domeny radice. Pak se synchronizuje s vnitrnim
generatorem frekvence co vychazi z oscilatoru 6,5MHz. Pak to jde do
dekoderu a z nej vychazeji dva vodice. Jeden jsou ty hodiny RXCA a druhy
jsou data na RXDA.

Radek