[SharpMZ] SuperMZ prirucka k SHARP MZ-2500

Sillicon Sillicon na seznam.cz
Pátek Listopad 23 10:48:35 CET 2018

Ahoj,

na propojeni dvou pocitaci pomoci modemu neni treba ustredna.

Jen na tom "nadrazenem" by mel bezet sw emulujici ustrednu.

Ale melo by to jit i bez ni kdyz se pouzije rucni vytaceni a prijimani

spojeni.

Kdysi jsem o tom nasel moc peknou stranku ale ted uz jsem ji nenasel :-(

jen tohle ...

http://www.jagshouse.com/modem.html

Tomas

---------- Původní e-mail ----------