[SharpMZ] z80 a instrukce LDIR z pohledu sbrnice

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Steda Kvten 30 20:02:12 CEST 2018

Jakube koukal jsem na data a take si myslim ze datova sbernice je spatne
popsana. Nekoukal jsem na to na 100% ale vypada to ze napr. D0 je realne
D5. Asi by slo presne zjistit co je prohozene. Rychle jeste koukam a
vypada to ze D1 je v realu D4. A mozna D2 je D3 a nasledne ale to je jen
velmi rychly tip je D3 realne D6.

Radek