[SharpMZ] Intercopy

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Sobota Květen 26 10:43:06 CEST 2018

Polaritu zjistis tak ze vis ze nejdrive je na zacatku TAPE MARKu
prichazeji 40 LONG a pak 40 SHORT pulzu. Rekneme ze cas v pulperiode u
short je T.  Tak long zacina 2T-log1, pak nasleduje 2T-log0. Po
poslednim Longu prichazi prvni Short a ten ma 1T-log1 a v tomto okamziku
muzes presne rici ze vse je negovane v pripaze ze to nacitas pres XOR.
Protoze kdyz uvidis 2T-log1 a v zapeti 1T-log0 tak to ukazuje ze
potrebujes data invertovat.

Jinak co vim tak rutinky na nahravani v roce 1989 vyuzivaly 8253.
Vynuloval jsi citac, nacetl jsi treba 16 pulzu a ocekaval jsi ze je to
short, protoze tech je na zacatku nahravky hodne. Pak jsi udelal rotaci
cisla co vratil citac aby jsi to vydelil a mel jsi hodnotu pro jedno
cteni. Po naprogramovani citace jsi mohl vyuzit interupt, protoze jsi
zdal cas kdy prijde rozhodujici okamzik cteni.

Radek