[SharpMZ] hdl

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Čtvrtek Květen 24 16:11:03 CEST 2018

Ahoj,

Je mozne ze vyrobce vedel ze vetsina kondenzatoru ma 20% plus kapacitu.
Pak by se frekvence TEMPO snizila na 32 Hz. Co se tyce CURSOR tak by to
slo zjednodusit a na 10 vybijecich kroku by se pricetl jeden navic,
takze jeden pomocny citac navic. Hlavni citac by se
inkrementoval/dekrementoval s impulsem cca 9 ms. Maly klopny obvod by
resil zda se nabiji ci dochazi k vybijeni kondenzatoru.

Mozna nejvice MZ pocitacu je na Morave. Videl jsem fotku jednoho
skladiste a to bylo plne starych MZ. Majitel tech pocitacu ma neskutecne
hodnou manzelku. Je mozne ze na okrese a v okruhu 1000 Km mam nejvice
MZ800 ja :-). Uz na akci Talsky mlyn bylo vymysleno udelat cluster a
zkusit neco na nich vypocitat. Idealne Sharpcoin :-).

Jinak jako hlavni VAKman muzu zmerit jednoho Sharpa a toho prohlasit
jako "zlaty standard" a to co namerim bude "smeroplatne" :-).

Je mi jasne ze realny svet a matematicky je odlisny ale emulace by mela
emulovat realny svet. Na druhou stranu nemam cas si hrat a udelat si
nejaky A/D prevodnik a vse peclive zmerit. Sice mam vse doma ale nemam
na to cas a az tak mne to nezajima.

Bouhosi na strance http://dzi.n.cz/8bit/GDG1500/ ti nejde odkaz
http://dzi.n.cz/8bit/GDG1500/imgs/GDG1500.zip

Radek