[SharpMZ] Snapshot emulatoru - rev. 168

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Úterý Červenec 24 14:25:36 CEST 2018

Ahoj, diky za report.

cmthack menu - opraveno - spravne ma byt ta polozka neaktivni jen v
pripade, ze mas zvolenu externi ROM a cmt hack v jeji konfiguraci
deaktivujes ... Nyni uz je to tedy snad funkcni.

ASCII konverze - ano, bylo to opravdu prehozene - opraveno.

Pravy CTRL - ne, ten skutecne neni scanovan :) Nejak mne to ani
nenapadlo, nebot na i Sharpu mame jen jeden vlevo a navic je to klavesa,
ktera tam ma IMHO mnohem nizsi vyznam, nez napr. na PC.

S tim neaktivnim CMTHACK checkboxem to je docela otravne, takze jsem
rovnou uploadnul novy snapshot https://www.ordoz.com/mz800emu/snapshot/

Michal