[SharpMZ] Dotaz STMZ

Robert Wankes Wankes na seznam.cz
Pátek Leden 26 08:38:50 CET 2018

Napadlo mě, když autor udělal ARM SID, není v plánu postavit jako STMZ800 nyní STC64 ?
Prostě commodore C64, nebo Atari XL na fpga?

Díky
Příspěvky do konference  SharpMZ zasílejte na adresu:
	sharpmz na mail.ordoz.com

Pro přihlášení nebo odhlášení použijte WWW rozhraní na adrese"
nebo použijte elektronickou poštu, zašlete slovo help v těle dopisu na
adresu
	sharpmz-request na mail.ordoz.com

Správce konference můžete nalézt na adrese
	sharpmz-owner na mail.ordoz.com

Když budete odpovídat na příspěvek, změňte, prosím, Subject: na něco
rozumnějšího než je: "Re: Contents of SharpMZ digest..."

Dnešní menu:

   1. Re: Nové foto GDG (Vaclav Peroutka)

Message: 1