[SharpMZ] Pruzkum Dizzyho

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Středa Leden 24 11:48:50 CET 2018

Ahoj,

vcera jsem na scavu zkoumal verze Dizzyho. Nasel jsem funkcni 2,3,4,6 jako
MZF, potom 5 jako COM a OVR. Zatim jsem nezkoumal, jak ten COM a OVR prevest
do MZF. Pak tam byly verze 7 a 8 automaticky prevedene RDOSovym ZX2MZ
spustenym firmou "ZASOFT" lec obe dve nefunkcni.

Co by mne zajĂ­malo a treba nekdo z vas zna odpovedi:
- mame Dizzy 1 na Sharpu ?
- vi nekdo, jak udelat z OVR zpatky MZF ?
- Existuje nejaka podoban chodicka jako Dizzy, ktera se da hrat bez navodu ?
Tj. vice intiutivni ? Za mne to je tak, ze bez navodu Dizzyho nedam, s
navodem mi to prijde moc jednoduche.

V.