[SharpMZ] Chyba v emulaci FDC - tyka se i Unikarty

Michal Medek Michal.Bruntal na seznam.cz
Středa Leden 17 14:47:25 CET 2018

Ahoj,

co se tyka FDC emulace, tak bydu rad, kdyz se na to podivas.

A ohledne manageru, tak ten je dost podstatne prepsany, ale nerozumim tomu o
cem pises. Bylo a je to tak, ze manager pri spusteni MZF souboru ho natahne
do pameti, preda rizeni to EPROMky, ta ho pripadne presune a spusti. Pokud
ten program potrebuje jeste dalsi casti, tak si to musi poresit sama,
manager uz davno neni v pameti a program o fw unikarty nic nevi, tak s tim
nemuze spolupracovat.

Pokud se jedna o programy z vice casti, tak ty vetsinou spolupracuji s
filesystemem FD nebo QD a to emulace nemusi resit nijak specialne. A pokud
jde o programy (vetinou hry) na vice QD disketach (pro MZ-1500 je jich asi
15), tak to uz resime vymenou image pro QDiskety. Mimochodem fw unikarty uz
podporuje zapis na QD. A taky emulaci EMM pameti, vetsi konfigurovatelnost
vsech image, atd.

Mikes

---------- Původní e-mail ----------